Saturday 21 January 2012

Perangai macam lembuuuu.

Hi and assalamualaikum. Hey. Hmmm today's story :D :D It's about a person. Person ke? Eh I rasa tak ah. Nak tahu tak. Malam tadi, I've got a call from a stranger tau. I tak tahu die sape. Then I angkat. Rupanya manusia ini. Oh manusia. Die tu sungguh tak ada adab. Call orang tgh tgh malam. Lepastu salam tak ada. Apa takde. Kafir kah anda wahai manusia? Opps. Sorry, I know who I am. So, I can't judge people by their outer cover. Puihh belah lah kau. Memang kau ni aku tak faham. Call orang tak tentu pasal. Suruh buang segalanya pasal dia. Hek eleh, mcm aku kesah pulak. Fb aku, Blog aku. SUKA HATI AKU AH. Kesian dia. Macam pengemis dah aku tgk. Lawak, anak orang kaya pun mintak aku padam tu semua. Oh ye, MTB die yang 7 ribu dia tu ape cerita yea? Wah izat cakap die dah couple. Bagus le. BOOOOOOOOOOOOOOO. Hahaha aku pun malas nak amek tahu. Dia kata aku HOT. Eh mmg hot doe. Baru tahu ke? Alahai, eh malas nak kutuk orang yang serupa apa ni. Lebih baik aku cakap ngn binatang dari manusia yang sama dgn binatang. Well bye. And ASSALAMUALAIKUM.

No comments:

Post a Comment