Thursday 22 December 2011

Praised to Allah for giving awesome result!

Assalamualaikum, Heyyyy there! Hmmm hmmmm. Hari ni kan kan. Itewwww hari ni gaseeewwwww gementarr gileewwww. HAHAHA apa mengimol aku ni. HAHAHA. Okay hari ni happy. Detik yang ku tunggu tunggu sudah tibaaaaaaaaaaaaaaa! Wooop Woooop! Oh yeahh bebehhhh. Result keluarrrrrrrrrrrrrrrrrr! Result apa? PMR! OMG OMG OMG. Memang menakutkan aku. :3 Okay pagi tuuu. Eh tak tak. Malam tu. Punya lah tak boleh tidur. Gementar yang amat, anxious pun sama! Pehhh siap boleh bergayut dengan sedara kita! Annazzzzzzzzzzzz. Yezaaaah. Gayut lama pulak tuuuuu. Satu jam lebih. Tapi stop, sebab  dah mengantuk. Okay sobs. Hmmm :( Dah pukul 2 lebih terkejut. Aduh mak ai. Apa ni. Okay then I sambung sleep. Till subuh. Peh susah pulak nak bangun. Akhirnya lawan jugak syaitan tu! Yehaaa bebeh! Lawan lawan. Heeeee. Okay lepastu aku tidur balik. Around 8.30 mak dah kejut. Okay masa tu malas lagi nak bangun. Tidur balik. Kayyyyy. Dah nak dekat pukul 9, rasa gelisah sudah sampaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Hoyeah hoyeah. Lepastu bangun carik baju, gosok, mandi and siap siap. Dah ready. Gementar amat! OMGGGGG! Kejut abah and get ready to school. Dah sampai. I didn't see pengetua's car anyway. So tgh ambik le tu kan. K K K. Hmmm, apa lagi. Siap boleh gelak gelak lagi ngn BESTFRIENDS iteeeewwwwww. Ohyeahh! HAHAHAH pastu lama sikit tu. Mula lah ramai berkumpul kat kantin. Lama lagi tak sampai lagi pengetua ni! Okay sabar, tgn dah sejuk. OMG OMG. Tak bape minit lepastu kan. Pengetua punya kereta pun sampai! SEMUA MENJERIT! omgggggg. Dah takut gila masa tu kan! Sabar lagi. Lepastu cikgu rosmila hantar text kat eka. Dia dapa 8a's. So i thought aku memang dah jangke macm aku tak dapat. Lepastu kan lepastu kan, teacher marsita turun. Die tarik tgn aku. Tahniah. OMG OMG! Betul ke? Tak percaya. Kay lepastu tahan. Tahan lagi. Wahhh lama tu! Lama sgt! OMGGGGGGGGGG. Takut gila. Pengetua pun sampai.... Dan akhirnya nama aku disebut di dalam senarai 8A. Alhamdulillah :)











good job guys :)


muka muka 8a's :)






okay ni saya punya. alhamdulillah :)

LOL, ccaameer

No comments:

Post a Comment